Reportáže akcí

Filtrování obsahu

08.12.2017 - 10.12.2017
logo

V pátek jsme se všichni sešli na nádraží Ostrava-Svinov, odkud jsme jeli do Olomouce a poté na Smilov. Jakmile jsme vystoupili z vlaku, čekalo nás překvapení a to velká hromada sněhu. Na chatě byla velká zima atak jsme si zatopili. Večer se začal dělat bramborový salát. A jako začala Mikulášská víkendová hra. Úkolem oddílu bylo najít peklo. Když 5 ledí z jednoho oddílu hodilo na kostce číslo 3, mohli se jít vydat hledat Mikuláše, který jim řekl, kde se peklo nachází, jakmile peklo našli, museli zpět do chaty donést svíčku na co nejméně zapalených sirkách. ( 1.místo-Pomněnky, 2.místo-Vlčata, 3.místo-Kluci ). Ráno, po rozcvičce, jsme se všichni společnbě nasdídali a začala druhá etapa Mikulášské hry. Úkolem bylo si opsat recept, který byl kolem chaty, recept byla šifra, kterou když vyluštili, tak jim vznikla odpověď, která jim řekla, čim  zničí peklo (básni nebo písní). ( 1.místo- Vlčata, 2.místo- Pomněnky, 3.místo-Kluci). Holky po etapě měly na hodinu zavázané oči, do mezioddílové soutěže, hrály jsme hry a pak šly po slepu i vařit polévku. Po hrachové polévce následoval odppolední klid, který jsme s pomněnkama využily na nacvičování divadla. Po obědě se šli všichni projít s Vědcem k lomu, po cestě si zahráli štronzo a museli postavit sněhuláka. PO procházce byla další etapa, kde cílem bylo si vybojovat obálku s intrukcemi o básni či písní. ( 1.místo- Kluci, 2.místo- Poměnky, 3.místo- Vlčata). Před večeří měly holky krále uzlů, taktéž do mezioddílové soutěže. Na večeři byl bramborový salát s rybími prsty. Po večeři jsme šli všichni do společenské místnosti, kde měl pro nás Judas připravenou televizní soutěž, u které jsme se parádně všichni pobavili a taky museli hodně zapřemýšlet. Ráno nás čekala poslední etapa a to zachránit děti z pekla. A to tím, že v chatě byli tři stanoviště (Origami, skládání oblečení, vyhledávání informací) , jakmile splnili všechny tři stanoviště, mohli vyběhnout za Mikulášem, kterému museli říct báseň či píseň, kterou se museli naučit. Když jim to Mikuláš schváli, běželi dolů do pekla, kde je ale občas popáleli čerti a museli se jit k brodu schladit, když ale v pekle byl už celý oddíl, mohli říct znova tu báseň či píseň aby odehnali čerty, vzali dítě a vrátili se do chaty. (1.místo- Pomněnky, 2.místo-Kluci, 3.místo-Vlčata). Holky před obědem měly ještě štafetu, kde si posílalá morseovkou zprávu 20 písmen. Na oběd jsme si dali teplou polévku a dojedl se salát. Po obědě nás čekal už jenom úklid. Rozdali jsme jídlo, které zbylo a jeli jsme domů.

Celkové pořadí hry:
1. Místo- Pomněnky
2. Místo- Včata a Kluci

25.11.2017 - 26.11.2017
Nahled

Náročnější výprava + oddílová rada.

Sešlijsme se čtyři. Arašíd, Lachi, Nicky a Veverka.

Z nádraží Ova - Střed jsme vyjeli do Frýdlantu nad Ostravicí. Tam naše cesta začala. Navštívili jsme Ivančenu a Lysou horu. Prošli jsme se nějakých přibližně 20km.  Vzhledem k nevlídnému počasí to byl opravdu výkon. Krom silného větru byl na Lysé i sníh a led.

Po výpravě jsme se přesunuli do klubovny. Tam proběhla první oddílová za přítomnosti rádců družin.

Konec hlášení.

24.11.2017 - 24.11.2017
17.11.2017 - 19.11.2017
Nahled

Po výstupu ve Frýdlantu proběhlo hlasování kam dál. S poměrem deset ku pěti vyhrál Ondřejník proti Ivančeně.

Cesta nebyla náročná (podle mě) tak se šlo rychle. Nahoře jsme si zahráli pár her, vypily čaj a snědli hranolky. Poté jsme vyšli na sedlo Ondřejníku, kde zrovna probíhá těžba dřeva. Tam jsme využili stěnu ze stromů ke kreslení (křídama). Následoval sestup dolů. Dole proběhl další úsek. Po úseku jsme šli na vlak, a ten nás dovezl až domů.

26.10.2017 - 29.10.2017
logo

Zatím asi nejpovedenější výprava. Počasí nám pravda nepřálo, ale i tak jsme navštívili Zoo, Ještěd (jen někteří), IQ Landii a prošli jsme si krásné centrum Liberce.

Navíc jsme si (neplánovaně) prodloužili i odjezd domů. V neděli totiž začal po celé ČR řádit hurikán, který způsobil že jsme si "poseděli" ve vlaku o pár hodin více než bylo plánováno.

Děkuji všem zúčastněným za super podzimní prázdniny.

Fotky vlčata a světlušky: http://43vlcata.rajce.idnes.cz/Liberec_-_Podzim_2017/

Fotky Pomněnek: http://43divcioddil.rajce.idnes.cz/Vyprava_do_Liberce/

Další výprava za námi.

Sešlo se nás krásných dvacet lidí. Jmenovitě: Já(Arašíd), Jirka, PaNika, Králík, Zuzanka, Aďa, Eda, Maty, David, Filip, Sam, Johanka, Veverka, Nicki, Oběd a Večeře, Vydra, Monča, Slimák a Sběratel.

Po vystoupení na vlakové zastávce "Hradec nad Moravicí" jsme se vydali k místnímu zámku. Pře zámkem jsme si zahráli JanKenPon. Po hře jsme absolvovali prohlídku zámku. Po prohlídce jsme se procházeli po nádherném okolí Hradce. Místní příroda je, obzvlášť na podzim, vyloženě pohádková.

V údolí řeky Moravice proběhl další úsek celoroční hry.... Hluboko v podzemí nám došli zásoby vody. Bylo tedy třeba je získat. První místo patří Zeleným. Druhé Modrým a třetí Červeným.

Po návratu do Hradce jsme si dali v místní hospůdce kofolu nebo mulťák a hranolky.

Po jídle a pití jsme sedli na vlak a jelo se domů.

Konec hlášení! :o)

Nahled

Navštívili jsme Hranickou propast (nejhlubší zatopenou propast na světě), okolí lázní v Teplicích nad Bečvou a aragonitové jeskyně.

Proběhl další úsek celoroční hry. Byl jím sestup do "sopky". Cesta dolů tímto začala. První místo patří družině Modrých. Druhé mají Zelení a třetí Červení.

29.09.2017 - 01.10.2017
Nahled

Všem zúčastněným děkuji za účast. Doufám že jste si výpravu užili.

Po příjezdu jsme se najedli, něco si zahráli a šlo se "spát" (Co jsem tak slyšel ráno, tak se moc nespalo)

Druhý den Jsme si opět něco málo zahráli. Mimo jiné začal další úsek celoroční hry "Cesta do středu země". Úkolem bylo získávat klíče.

Odpoledne jsme navštívili hospůdku Atelier.

Večer jsme si opekli špekáčky, zahráli si a zazpívali pár písniček a šlo se spát.

V neděli ráno jsme chatu pouklízeli a šlo se domů.